عکس های فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی در حال تماشای بازی تنیس رافائل نادال

عکس های فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی در حال تماشای بازی تنیس رافائل نادال

فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی
فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی

فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی در حال تماشای بازی رافائل نادال در مسابقات مسترز رم دیده می شوند

47 پاسخ to “عکس های فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری بلازی در حال تماشای بازی تنیس رافائل نادال”

  1. ثمینه Says:

    وای من یه زمانی عاشق توتی بودم!
    فقط نمی دونم چرا عکس اون بچه هه دوتا اونورترو سانسور کردن!
    مرسی

    • Admin Says:

      رسانه های اروپایی عکس بچه ( حتی بچه سلبریتی باشه ) و پلاک ماشین ها رو اینکارو می کنند …

      • ثمینه Says:

        مرسی

  2. MONA Says:

    ایــول پست
    باحالن اینا
    تو عکسه دوم چرا
    یه نفر شطرنجیه؟
    مرسی

  3. vahid Says:

    جان ریسه هم تو عکس 2 هست
    ممنون

  4. ali yazdanijoo Says:

    من یه زمانی عاشق بازی توتی بودم مثلا وقتی 13 سال اینا یادش بخیر
    احتمالا داشته دست تو دماغش میکرده که عکسش سانسور شده

  5. knock_knock_aMin Says:

    اون فرد مجهول باید بچه ی مارکو کاستی یا آرنه ریسه باشه .

  6. Sima Says:

    manam ye zamani azash khosham miumad vali alan dige baram mohem nist ke kojasto chikar mikone

  7. محمدرضا Says:

    زنش خيلي سرتر از خودشه

  8. علیرضا Says:

    هنوزم عشق توتی محبوب ترین بازیکن دوران کودکی و حال امیدوارم امسال قهرمان بشند

  9. آناهیتا-Angel_fn7 Says:

    آره منم از توتی خیلی خوشم میاد.بی حاشیه و سرش تو زندگیه خودشه.فوتبالشم حرف نداش

    زنشم خیلی خوشگله.به هم میان درکل

  10. زهره Says:

    ادمین جان دستت درد نکنه خیلی زحمت میکشی پای اینجا ولی بالا غیرتا پست فوتبالی نذار …بچه های اینجا ثابت کردن در این زمینه بی جنبه هستن، هرچه قدر توی پستای دیگه نظرات با حال میدن ولی به هر حال آب نیست ولی شنا گرای قابلین……..( راستی سوال داشتم از حضورتون: من خیلی وقته توی سایت شما میام از وقتی که dailyfa.netبودید و توی کلوپ هم عضو بودم ولی به علت دارا بودن اینترنت نفتی (!!!!) دیگه نمیتونسم نظر ارسال کنم که نشون بدم چقدر اکتیو هستم، حالا برای عضو شدن توی کلوپ جدیدتون باید کویا معرفی بشم یا یه همچین چیزی…. حالا برای عضویت چی کار کنم؟با تشکر از برنامه ی خوبتون زهره هستم 21 ساله از تهران)

    • sAnAz Says:

      زهره جون
      کاشکي يه مقدار واضح تر در مورد بي جنبه بودن بچه هاي اينجا توضيح ميدادي تا ما هم متوجه ميشديم و جنبه مونو بالا مي برديم

    • vahid Says:

      شما واسه پست فوتبالی یه نظر دادی اونم که ساحل جواب شما رو داد حالا چون از جوابش ناراحت شدی دلیل نمیشه دیگه فوتبالی نذارن از این به بعد من عاجزانه از تمام دوستان خواستارم در پستهای فوتبالی با شما کل کل نکنن
      اقا مجید خسته نبا

      • vahid Says:

        یه چیز دیگه اگه قرار باشه شما بگی پست فوتبالی نذارن یکی هم بگه از x پست نذارن و یکی هم بگه از y پست نذارن که دیگه باید در سایتو تخته کرد

      • زهره Says:

        ساناز جان
        من وقتی کامنت ها رو میخونم زیاد به اسامی توجهی ندارم اینه که نمی تونم بهت دقیقا بگم منظورم کیا بوده ، ولی به هر حال بعضی از کامنت ها (طبق گفته ی ادمین) خیلی تند و تیز و در بعضی از جاها دیگه واقعا توهین امیز بود. اما شما که خودتون پیگیر سایت هستید همیشه می کامنتید که دیگه از خودت اینقدر مطمئن هستی که بدونی به کسی توهین نکردی که حالا این جوری ری اکشن نشون میدی، بد میگم؟
        َ
        آقا وحید
        من نظری که توی اون پست دادم یه پانویس کوچولو در تصحیح یا تکمیل اطلاعات بچه ها بود .من نه با کسی کل انداختم نه برای کسی کری خوندم یا از تیمی طرفداری سینه چاکانه(!!!) کردم که کسی بخواد جوابشو بده که من ناراحت بشم ، شاید شما با کسی دیگه اشتباه گرفتی. در هر صورت پست های فوتبالی به قول ادمین پوشش کامل این تورنمنت های مهم که توی سایت قرار می گیره مث بقیه ی اخبار سایت کامل و جامع هستش.

        *** من همین جا از همه ی ویزیتور های همیشگه سایت که احساس میکنن با کامنت بالایی من بهشون توهین شده(البته اگه اینقدر از خودشون مطمئن نیستن!!!)عذر خواهی میکنمَ

    • Admin Says:

      خواهش می کنم
      اگه منظورت پست بازی بارسلونا و اینتر بود نمیشه انتظار داشت اون هیجان فوتبالی که دیده میشه رو جلوش رو گرفت مثلا بچه ها بیان فقط و فقط بگن زیباست یا خوب بود .. فوتبال و کل کل هاش …خودم دوست نداشتم محدودیت بدم برای همین چیزی نگفتم هر چند بعضی جاها یه کم تندروی شد … اولین پست فوتبالی بعد مدت ها بود …
      پست های فوتبالی یا به نوعی اخبار فوتبال این مدلی یا همون سلبریتی فوتبالی برای تنوع گذاشته میشه
      مثل جام جهانی 2006 و جام ملت های اروپا 2008 که پوشش تصویری کاملی داشتیم اخبار و پوشش کامل جام جهانی 2010 را خواهیم داشت
      در مورد کلوب هم بارها گفته شد در همین جا اعلام میشه برنامه هاش …

      • سما Says:

        اخ مرسي !
        پس من تحت حمايت ادمين عزيز اعلام ميكنم : 😀
        زنده باد اينتر و هوادارانش……………………………………………………….
        …………………………………………………………………………………..
        …………………………………………………………………………………..

      • sAnAz Says:

        فقط تراختور!!!!

      • reza. Says:

        چرا گیر میدین به اقا مدیر جون
        هرچی مدیر بگه هرچی هم پست گذاشت
        اقا مدیر دربست نوکرتیم
        یه دونه ای

      • vahid Says:

        تو بهترین ادمین جهانی پس به افتخار شما و اینتر پی پیپ هورا

  11. Ally Says:

    Cassetti o Tonetto o Riise ham hassan ke!

  12. NINI Says:

    چقدر زنش نازو خوش تیپه بهش می خوره توتی خیلی جیگره
    بااحترام به بقیه ادمین اگه می شه پست فوتبالی بذار هم تنوعه هم بیشتریا دوست دارن با زندگی فوقتبالیستها محبوبشون بیشتر آشنا بشن مرسی

  13. baran Says:

    راجر فدرر بهتر نبود توتی جان؟

  14. سما Says:

    che jigare zanesh
    be ham mian

  15. noushin Says:

    مرسی من توتی رو دوست دارم زنش خوشگل و خوش تیپه

  16. samane Says:

    مرسی

    پست فوتبالی زیاد بذارین البته از نوع ایتالیاای

  17. jessi Says:

    این پست های فوتبالی از پست های هالیوودی خیلی بهتر و جذاب تره
    (نظر شخصی)
    این فرانچسکو هم که یه دونه باشه یه جنتلمن واقعیه
    رافائل هم که بازیش یکه تیپاش هم بیسته

  18. Reza_R Says:

    فقط ضربات چیپ توتی

    آقا مجید اگه امکانش هست یه برچسب ورزشی درست کنین
    این اخبار و عکسا رو اونجا بذارین تا راحت پیداشون کنیم

    خیلی خیلی ممنون

    • Admin Says:

      خودمم تو همین فکر هستم ورزش ، موسیقی ..

      ممنون

      • سما Says:

        akh joooooooon
        dastetoon dard nakone

  19. دریا Says:

    جفتشونو میدوستم

  20. لیــــــلی Says:

    اخی توتی خیلی میدوستمش
    منم با بچه ها موافقم پستای فوتبالی خیلی خیلی جذابن

  21. کامی Says:

    اخی از مسی عزیز و بهترین بازیکن معرفی شده عکس بذار ادمین!!اکی

  22. sahel-girl Says:

    اخه توتی!
    خیلی وقت بود ازش خبری نداشتم
    فک کنم زنش بازیگر فیلم افسران پلیس بود

    • vahid Says:

      فکر نکنم اسم اون مانوئلا مارکوری بود

      • vahid Says:

        مارکوری=ارکوری

  23. شقایق Says:

    از توتی اصلاً خوشم نمی یاد ولی همسرش خیلی نازه ازش خوشم می یاد

  24. aradan Says:

    اره
    منم با رضا موافقم اگر مي شه يك قسمت براي ورزشي درست كنيد خيلي خوب مي شه
    از توتي هم خيلي خوشم مياد
    بازيكن محبوبيه

  25. kaily Says:

    زنش مث عروسکه خیلی خوشگله

  26. پرنيان Says:

    من از فوتبالو اين چيزا سر در نمي آرم هيچ كدومشونو هم نمي شناسم اين يارو الان فوتباليسته يا تنيسوره زنش خوشگله

  27. melika Says:

    in totti malom nis tarafdare federere ya nadal
    man ke be shakhse az nadal motenaferam
    federeooo eshgheee:D

  28. melika Says:

    rasti chera az britney khabari nis??????

  29. sana Says:

    manam ye zamaniiiii tarafdareshhh boodamm doreye rahnamaiiio inaa

  30. FARNAZ Says:

    از زنش خوشم میاد

  31. omid Says:

    زنش خيلي خوشگل و نازه

  32. soo3 Says:

    خانوم خوشگل و شیکی داره


پاسخی بگذارید

