عکس های از آنجلینا جولی با لباسی متفاوت در فیلم توریست

عکس های از آنجلینا جولی با لباسی متفاوت در فیلم توریست

آنجلینا جولی
آنجلینا جولی

جدیدترین عکس های آنجلینا جولی و جانی دپ در لوکیشن فیلم توریست در ونیز ایتالیا

36 پاسخ to “عکس های از آنجلینا جولی با لباسی متفاوت در فیلم توریست”

  1. پرگل Says:

    اوووووووووووووووووووول
    خیلی نازه ماشالههههههههههههه

    • پرگل Says:

      جانی چه قد خوب شده اینجا…..در کل جولی خیلی لاغر شده باید چند کیلویی چاقتر بشه و رو فرم بیاد

    • آزاده Says:

      دختر خوب
      بنا شده دیگه کسی اول و دوم و….. هزارم نگه
      آخه ناسلامتی شمردن رو تو کلاس اول یاد گرفتیم
      دیگه بزرگ شدیم
      مرسی

  2. پرگل Says:

    امروز چه قد شانس اول شدن پیدا میکنمااااااااااااااا

  3. tarsa Says:

    چه لباس قشنگیه خیلی هم بهش میاد هر چند که آنجلینا هر چی بپوشه بهش میاد

  4. sadegh Says:

    آخی بمیرم الهی آنجی چقد پیر شده خیلی هم ضعیف شده

  5. baran Says:

    فکر کنم به صحنه های پایانی رسیدیم….
    زیبا شدن خیلی این انجلینا

  6. ali yazdanijoo Says:

    لباسه خیلی بهش میاد
    ولی فیلمه خیلی داره طولانی میشه حالا حالاها ادامه داره
    موافقم آنجی باید یه ده کیلویی چاق بشه خیلی دیگه لاغر شده
    ولی با این حال هنوز صورتش پره
    در کل مرسی مجید
    دستت درد نکنه

    • Amir__1 Says:

      salam ali jan
      man konjkav shodam ahngeto beshnavam mitoni link bedi ??

    • ali yazdanijoo Says:

      سلام امیر جان اینم لینک دانلود دو تا از آهنگام
      http://www.mediafire.com/?j2ymdzjnzkj
      http://www.mediafire.com/?hjyvj1y0dlz
      امیدوارم خوشت بیاد

  7. MONA Says:

    با گریم قبلی خوشگل تر بود
    مرسی

  8. knock_knock_aMin Says:

    تو عکس سه تا مونده به آخر ، دختره داره با چه حساداتی به آنجی نگاه میکنه D: اخمو نگا ! معلومه اعصاب مصاب نداره (چه شیمکیم داره)

  9. ســــــــــــــــــارا Says:

    ای جان دلممممممممممممممممممممم
    اینو ببین آنجیه نااااااااااااااااااااسم
    حتی اگه اسکلتم بشی باز سری به همههههههههههههه

    وااااااااای جانی که دیگه هیچیییییییییییی
    اووووووووپس چه فیلمی بشه

  10. تکتم Says:

    1دونه باشه آخرشه ته همست

  11. bita Says:

    به نظر من آنجلينا نسبت به سنش خيلي پيرتر نشون ميده خيلي هم لاغره
    مرسي

  12. فریبا Says:

    خیلی خوشگل شده

    مرسی

  13. Amir__1 Says:

    من این دوتارو میبینم کیف میکنم .

    ممنون .

  14. سما Says:

    nabayad ziad laghar she
    chehrash shekaste mishe
    vali piram ke beshe bazam anjelinas

  15. sana Says:

    mesle in ke brad behesh gofte heja beto raayat kon to sahnehaye gheyre film akkhe angie yechiz endakhte roo shonashh 😀

  16. امیرخان Says:

    عاشق این جانی دپ ام خیلی دوسش دارم دیونه لبخندشم

  17. Rozitaaa Says:

    چه فيلمييي بشههههه

  18. Nafiseh Says:

    خوشگل شده

  19. ساحل Says:

    الهه زيبايي . عروسك

  20. sahel-girl Says:

    وای من عاشقققققق جانی دپم میمیرم براش
    لباس انجی خوشگله بانظر دوستان موافقم انجی خیلی لاغره
    ممنونم که از عشقم عکس گذاشتین
    کتی خانوم هستی؟

    • کتـــــــی Says:

      سلام به دختر خاله ی خوشگلم
      حال میکنی با جانی جونم.
      همیشه تکه.
      آنجی خیلی خوشگل شده.

  21. Amir__1 Says:

    من همینجور گذری چنتا مطلب جالب از انجلینا پیدا کرده بودم گفتم بزارم بد نیست . مطمعنا بیشترشو میدونید .

    آنجلینا در دوران نوجوانی وقتی نتوانست در کار مدل شروع به فعالیت کند، افسردگی پیدا کرد و وقتی این افسردگی‌اش به اوج رسید اقدام به خودکشی و بریدن رگ دستش کرد. همانطوریکه خودش می‌گوید: به خاطر بعضی دلایل زمانیکه من در حال انجام مراسم خودکشی بودم! و درد را حس می‌کردم می‌توانستم زنده بودن را حس کنم و می‌توانستم نوعی از آزادی را احساس کنم و به هرجهت این کار خودش نوعی درمان برای من به حساب می‌آمد.

    آنجلینا 13 تاتوی مشهور را روی بدنش خاکوبی کرده. دو تا ازخالکوبی‌ها جمله‌های زیبای تنسی ویلیامز می‌باشد و همین طور مکان تولد بچه‌هایش را هم روی بازویش چپش خالکوبی کرده است.

    وقتیکه با بیلی باب ترونتون بازیگر ازدواج کرد، هردو خون یکدیگر را داخل شیشه‌ای کوچک به گردنشان آویزان می‌کردند و آن را نمادی از عشقشان به یکدیگر می‌دانستند.

    آنجلینا اصلا از جلب توجه کردن و عجیب بودن خجالت نمی‌کشد. در سال 1996 وقتیکه با جانی لی میلر بازیگر بریتانیایی ازدواج کرد، یک شلوار چرم مشکی و تی شرتی سفید را برای لباس عروسی انتخاب کرد و با خون خودش روی تی شرتش اسم شوهرش را نوشت.

    وقتیکه شیلو به دنیا آمد عکاسی که اولین عکسها را از شیلو انداخت مجموعا از این عکسها 10 میلیون دلار سود کرد و خود آنجلینا و پیت هم سهم خودشان را تماما به موسسات خیریه بخشیدند.

    • پرگل Says:

      جالب بود.بهش نمیاد اینکارا!!!!!

  22. شقایق Says:

    چقدر شیک شده اینجا آنجی همه جوره دوست دارم چه چاق بشی چه لاغر

  23. sara Says:

    من عاشق جانی دپم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  24. noushin Says:

    همیشه شیک و جذاب و تأثیر گذاره من دوستش دارم

  25. laleh Says:

    واقعأ عالی اند

  26. یاشار Says:

    مثل جانی دپ پیدا نمیشه. واقعا یه دونست.
    پرگل جان امیدوارم توی زندگی هم همواره اول باشی!

  27. kaily Says:

    آخی چقد ناز داره واقعا که هر چی می پوشه بهش میاد
    دوس دارم زود فیلمشو ببینم
    البته به محض اینکه بخواد بره رو اکران ایکی ثانیه از cd فروشی های تو خیابون میشه گیر آورد…ایران هم بازارش داغه واسه این جور چیزا

  28. سهیلا Says:

    انجی اینجا خیلی خوشگل شده ولی من مدل موی قبلیش رو بیشتر دوست دارم
    فیلمش هم باید فیلم خوبی باشه
    امیر جان از اطلاعات خوبت هم ممنون بعضی هاشو نمی دونستم

  29. zahra Says:

    سلام ادمین جون میشه بهم بگی من از کجا و چطوری میتونم اون ویدئو موزیکهایی که انجلینا توش بوده را گیر بیارم.ممنونت میشم عزیزم.

  30. omid Says:

    لحظه شماري مي کنم براي ديدن اين فيلم


پاسخی بگذارید

