کتی هلمز در کلاس رقص

کتی هلمز در کلاس رقص

کتی هلمز 31 ساله همراه با دوستانش در حال رفتن به کلاس رقص در لس آنجلس دیده می شود شش روز قبل دخترش سوری 4 ساله شد

نوشته شده در کتی هلمز. برچسب‌ها: . 25 Comments »

25 پاسخ to “کتی هلمز در کلاس رقص”

  1. reza Says:

    مرسي

  2. آریو Says:

    she’s so cute

  3. Amir__1 Says:

    دوسش دارم .
    خیلی چهرهی مظلومو دوست داشتنی داره .
    فقط تو عکس 3 شبیهه دراکولا شده ! !

    • آزاده Says:

      شبیه موش خون آشام
      چه بد
      اصلا فکر نمی کردم اینجوری مثل آدمهای سطح پایین بخنده
      خورد تو ذوقم

  4. امیرخان Says:

    واقعا زشته این پسرم میشد خیلی پسر زشتی بود //

  5. آناهیتا-Angel_fn7 Says:

    چه عجببببب.یکم سرحالتر شده.کلاسه رقصم میره !

  6. NINI Says:

    اتفاقا عکس 3 خوبه بعد از مدتها خنده اش رو دیدیم

  7. شقایق Says:

    آخی چه عجب بلاخره به فکر خودشم افتاد خیلی حیف شد که اینقدر افت کرد

  8. نگین Says:

    من انقده کلاس رقص دوست دارم!!!

    تیپ و سرو وضعش افتضاحه!خوبه که می خنده!!

    ممنون

  9. ali yazdanijoo Says:

    حتما برا فیلم جدیدش داره میره
    تمیرن رقص
    من صورتشو خیلی دوست دارم اینجا خیلی ساده هست یذزره هم آرایش نداره ولی باز بانمکه
    کاش بشه همون کتی 6 سال پیشش
    مرسی

  10. kaily Says:

    نظری ندارم
    مرسی

  11. Ninaz Says:

    چرا تو عكس 3 اينجوري خنديده اخه وااااااا

  12. noushin Says:

    مرسی خوبه که میخنده

  13. knock_knock_aMin Says:

    آخه دیگه سادگیم حدی داره شارلیز و نگاه از ورزشم بیاد بازم خوشتیپه

  14. baran Says:

    اخی سوری کوچک 4 ساله ……تولدت مبارک

  15. firo0zeh Says:

    kheyliiii do0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0osesh daram.

  16. سما Says:

    kheili doos dashtanie
    ba inke arayesh nemikone vali hamishe ye golle namake
    ham khodesh ham suri
    too axe 1 va kollan axayi ke too in zavie azash migiran khoshgel tare

  17. salme Says:

    موهاش بامزه شده براي سوري كوچولو تولد نگرفتن؟

  18. omid Says:

    خيلي خيلي ماهه
    چه لباس باحالي تنش کرده

  19. کامی Says:

    بی ارایشم خوشگله
    اخی انگار سوریه فقط یه ذره بزرگتر

  20. شبنم Says:

    چقدر شلخته شده . کلا یا بچه به بغله و یا شلوار گرم کن و موهای نافرم . فکر کنم که قسم خورده بچه تام رو بزرگ کنه و بس .

  21. lucy Says:

    suri vagha-an copye mamaneshe

  22. sana Says:

    suriiiiiiiii copeeee katieeee

  23. laleh Says:

    من خیلی دوسش دارم
    خیلی جذابه

  24. sara Says:

    be nazaram ham khodesh ham dokhtaresh ba model mooye chatri kheili naz tar va jazabtar mishan


پاسخی بگذارید

