عکس های از اندی رادیک و همسرش در هاوائی

عکس های از اندی رادیک و همسرش در هاوائی

اندی رادیک تنیسور مشهور آمریکایی و همسرش بروکلین دکر مدل بیکینی پوش Sports Illustrated در هاوادی دیده می شوند
اندی رادیک زمانی ( سال 2007 ) با مندی مور نامزد بود پس از جدایی از مندی با بروکلین دوست شد این دو آپریل 2009 با هم ازدواج کردند
حرف هاي کريستيانو رونالدو درباره اندی رادیک :
وقتي يک پسر بچه کوچک بودم عاشق ميز تنيس بودم و در خانه و مدرسه تمرين تنيس ميکردم؛حتي يک بار از من دعوت شد به يک تيم آماتور تنيس بپوندم ولي من گفتم نه متشکرم چون فوتبال عشق اول و آخر من بود.هميشه تنيس افرادي چون راجر فدرر و رافائل نادال را دوست دارم، آنها بازيکنان فوق العاده اي هستند اما اندي راديک ورزشکار مورد علاقه ام است

20 پاسخ to “عکس های از اندی رادیک و همسرش در هاوائی”

  1. شاهین Says:

    به رافاعل نادال و فدرر نمیرسه

  2. شاهین Says:

    راستی اول

    من دوست دارم تو کلوپتون هم عضو شم میشه آدرس بدید؟؟؟؟؟

    • Admin Says:

      دوست عزیز
      در مورد کلوب بارها همینجا گفت شد
      کلوب بدلیل ف..ر شدن فعلا در دسترس نیست
      اگر شروع کار جدید باشه مثل دفعات گذشته برای عضوگیری مجدد همینجا اعلام میشه …

      • شاهین Says:

        ممنون دوست عزیز

  3. سما Says:

    lotfan ye nafar adreso bede
    bache sad dafe darkhast kard

  4. شاهین Says:

    وووووووووووووووووووووووی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
    آدم اینجا زیره زره بینه
    منو بگو فکر کردم چند جا بگم تا یه نفر بلاخره ببینه
    hahahahah

  5. baran Says:

    تنها فدرر و بس….

    • vahid Says:

      یک کلام ختم کلام

  6. aNGel Says:

    چه همسر زشت اما خوش هيكلي!
    هر چند اندي هم خيلي خوشگل نيست
    حالا با كي انقدر حرف ميزنه؟!

  7. emma Says:

    اصلا به شکمش نمیاد ورزشکار باشه
    زنش بدک نیست

  8. laleh Says:

    چندم جهانه ؟

    • شکوفه Says:

      اندی رادیک الان رتبش تو رنکینگ 7.

  9. ali yazdanijoo Says:

    بهم میان
    زنه هیکلش توپه
    مرسی

  10. نگین Says:

    فقط راجر فدرر!!!

    هیکلش اصلا خوب نیست قیافه هم نداره…..

    ممنون

  11. ثمینه Says:

    مرسی

  12. آناهیتا--Angel_fn71 Says:

    خانومه که مدله بیکینی پوشه پس چرا تو ساحل بیکینی نپوشیده !!

  13. SaRa~ Says:

    زن با حالی داره هیکلش عالیه.. منم فدرر رو دوس دارم :ی

  14. Baroon Says:

    من دوسش دارم
    ا ا ا ا واقعا با مندی جونم بوده این؟!!!!!
    این دختره کجا و مندی کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  15. kaily Says:

    تریپش خوبه
    هیکلشم قشنگه

  16. noushin Says:

    مرسی


پاسخی بگذارید

