شارلیز ترون و دیوید بکام تماشاگران ویژه بازی لس آنجلس لیکرز

شارلیز ترون و دیوید بکام تماشاگران ویژه بازی لس آنجلس لیکرز

شارلیز ترون و دیوید بکهام دیشب برای تماشای بازی بستکبال تیم لس آنجلس لیکرز در استاپلس سنتر حضور داشتند

31 پاسخ to “شارلیز ترون و دیوید بکام تماشاگران ویژه بازی لس آنجلس لیکرز”

  1. vahid Says:

    دیوید هر روز بهتر از دیروز
    ممنون

    • vahid Says:

      پای چپ دیوید داغونه

  2. شاهین Says:

    چه جالب تو امروز 2 بار دارم اول میشم
    .
    .
    .
    از دیوید خوشم میاد ولی دیگه مثل قبلا نمیشه

  3. hamideh Says:

    jaleb bood

  4. knock_knock_aMin Says:

    وای الهی الهی . شارلیر عزیز ه دل اومد دوباره . من اصلا از بور جماعت خوشم نمیاد نمیدونم تو یه دونه انگار ورای دیگرانی . شاید به خاطر لبخندایه خاصت باشه . کلا همه چی داری . یکی از چیزایی که خیلی خوشم میاد ازش اینه که مثل بعضیا هیچ موقع لش نبوده همین که هوایه مامانشم داشته همیشه یه دنیا ارزش داره .یه دونه بودیو هستی همیشه .در کل خیلی ماهی ^^

    • knock_knock_aMin Says:

      دیویدم خوشتیپه معمولا . اینجا خیلی بد شده ولی

  5. Nirvana Says:

    دیوید زودتر خوب شووووو
    ممنون بابت همه عکسا
    خسته نباشی آقا مجید

  6. سما Says:

    david ghiafash nesbat be sennesh kheili zood shekaste shod

  7. baran Says:

    حیف ……برای از دست دادن رویای جام جهانی

  8. aNGel Says:

    شارليز واقعا عشقه
    ناز و دوست داشتني
    به شدت دوسش دارم… خيلي هم ساده مي گرده
    بگردم واسه ديويدم
    من هر وقت پاشو ميبينم غصه ام ميگيره

    دوتاييشون انگار لباساشونو ست كردن!

  9. sevda Says:

    مرسی از عکسا.
    ………………….
    مجید جان عکسای تشییع جنازه ی حمیده خیر آبادی رو بزار واسه دوستامون.
    جالبه.
    مخصوصا با حضور عجیب ثریا قاسمی.

  10. laleh Says:

    آخی بکهام بیچاره

  11. emma Says:

    بیچاره دیوید خیلی داغون شده

  12. Snake Says:

    جالبه لباسشون شبیه همه.

  13. MONA Says:

    دیوید بکام که همیشه خوش تیپه
    با پای داغونم خوش تیپه
    هر چیم سنش بیش تر
    بهتر میشه:دی
    مرسی

  14. mega56 Says:

    چقدر بدتيپه ديويد
    شارليز هم از دور خوشگله از نزديك مالي نيست

  15. فمی Says:

    دیوید بکهام همه جورشو دوس دارم.. ژولیدش که دیگه هیچی

  16. آويده Says:

    چارليزو خيييييلي دوست دارم يه دونس
    مرسي

  17. ali yazdanijoo Says:

    دیوید که خدایی از لحاظ تیپ حرف نداره
    چه جالب لباس شارلیز و دیوید شبیه همه یعنی پیراهناشون
    هر دو تاشون تکن اون از لحاظ بازیگری اون یکیم بازیکنی
    ایشااله زودتر پای دیویدم رو به راه بشه

  18. نگین Says:

    وااااااااااااااای جیگر تو رو
    نازی
    عشقی
    خوشگلی
    شیکی
    گلی
    عزیزی

    مرسی

  19. نگین Says:

    ههههههههههههههههه
    منم یه زمانی مثل دیوید بودم یه پا کتونی یه پا دمپایی!!
    تازه دانشگاه هم می رفتم:(((
    خیلی بد بود امیدوارم زود خوب بشی.
    جالبه که لباسوش شبیه!

  20. ناهید Says:

    همه چی خوبه به جز دستای دیوید بکام

  21. nastaran Says:

    شارلیزو دوست دارم .. خیلی نازه ..

    دیوید هم بازیکن خوبیه .. فقط دستاشو با دفتر نقاشی اشتباه گرفته .

  22. ثمینه Says:

    دستای دیوید خیلی بد شده منکه اصلا خوشم نمیاد
    شارلیزم از دور قشنگه

  23. آناهیتا--Angel_fn71 Says:

    ئه.چه عجیب.من دیقین این تیپه دیویدو با این ژست دیده بودم !!

    چارلیزم که به نظر خیلی باشخصیت و خانوم میاد.و البته قدو هیکلم که دیگه…!

  24. Baroon Says:

    شارلیز اگه کتونی پوشیده بود خیلی تیپش بهتر بود

    مرسی

  25. lucy Says:

    lebase charliz cheghadr khoshkele , davidam ke dastasho kolan naghashi karde…………………

  26. elmira Says:

    on yaro kie hamishe kenare daivide?

  27. شقایق Says:

    وای خدای من دیوید چقدر ماه تو کل بازیکنای فوتبال هیچکی دیوید نمیشه من میدونم که به زودی خوب میشه و دوباره رو فرم می یاد اینجام خیلی مظلوم شده چارلیزم که یه دونه ست خیلی ملوسه و خیلی هم خانم و با شخصیت

  28. kaily Says:

    مرسی به دیوید
    عجب تریپی….!!!

  29. noushin Says:

    مرسی


پاسخی بگذارید

