فتوشات های زیبا ویکتوریا بکام در شماره مه 2010 مجله ووگ آلمان

فتوشات های زیبا ویکتوریا بکهام در شماره مه 2010 مجله ووگ آلمان

ویکتوریا بکهام مجله Vogue مه 2010
ویکتوریا بکهام مجله Vogue مه 2010

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

36 پاسخ to “فتوشات های زیبا ویکتوریا بکام در شماره مه 2010 مجله ووگ آلمان”

  1. fariba Says:

    چهرش تغییر کرده
    قشنگ بودن مرسی

  2. mahsa Says:

    merc
    hamishe shike

  3. ali yazdanijoo Says:

    خیلی ازش خوشم میاد
    یه کلاس خاصی داره صورتش
    همیشه شیکه و با کلاس
    عکساشم خیلی خوب بودن
    از صورتش خوشم میاد خدایی ه به دیوید میاد
    مرسی مجید

  4. ساناز Says:

    عكسا خيلي خوب بودن فضاش عالي بود

  5. MONA Says:

    خیلی عوض شده اینجا
    اما بامزه بود عکسا
    مرســــی

  6. knock_knock_aMin Says:

    من قبول دارم ظزیف و با کلاسه . ولی فک کنم خودشم میدونه دیوید بکهام اگه میخواست خیلی خیلی بهتر از اینا گیرش میومد . در کل اصلا به من چه . علف باید به دهن بزی شیرین بیاد

  7. baran Says:

    خیلی هم خوب….

  8. NINI Says:

    اصلا خوب نیست اینقدر داغونه همش با سایه و عکس و شلوغ کردن منظره ها خواستن جلوه اش رو بیشتر کنن

  9. mahsa Says:

    چرا دو تا مهسا داریم؟

  10. حدیث Says:

    کلا قشنگ بودن

  11. newstar Says:

    vaghean azash badam miad hich chize ghashangi nadare vali merccccccccccccccc

  12. Rozitaaa Says:

    چه عكساي قشنگي

  13. آمی تیدا Says:

    حسن شماعی زاده فوت کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Admin Says:

      شایعه است
      همین الانم شب خیز گفت فردا باهاش مصاحبه می کنه …

  14. آمی تیدا Says:

    یا شایعست
    ؟؟

  15. ثمینه Says:

    با اینکه من زیاد ازش خوشم نمیاد اما قشنگ بودن عکسا

  16. ariyan Says:

    dide david masdome gofte ye kari bekonim,a dor kharej nashim:P
    vali vaghean axasesh mahsahr bodeeee!
    hamechiye axash daghigho,ro hesabe,hishki nemitonest behtar az in a victoria ax bendaze!!!

  17. سما Says:

    به نظر من كه اصلا به تو اين عكسا شبيه خودش نيست
    به خاطر ابروهاشه , هميشه باريك بود

  18. سما Says:

    ba inke khoshgel nist ,
    vali chon zatan adame bakelasie ye halate khobi too facesh dare
    kheili azash khosham miad
    nahayate shikie hamishe

  19. SaBa Says:

    خوشگل بود

  20. MONA Says:

    اقا مجید من نمی تونم بیام تو سایت
    یعنی فقط از طریق کلوب می تونم بیا تو سایت
    یکی ازبچه های کلوبم مثل من شده بود
    عصری که می خواستم بیام که اصن یه صفخه دیگه
    می یومد,اما الان که ف….تره!!!!!!!!!!!!

    • آناهیتا--9Angel_fn71 Says:

      آره برا من نیز

    • Admin Says:

      آدرس دومین مجانی سایت مشکل پیدا کرده
      فعلا فقط با این آدرس می تونید بدون مشکل وارد بشید

      https://celebfa2.wordpress.com/

    • شاهین Says:

      کودوم کلوپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ما رو هم ئر جریان بزارین بابا
      من اینجا کلوپی نمی بینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      PLEASE HELP

  21. نگین Says:

    اینجا خوب شده من قبول دارم قیافش یه کلاس خاصی داره اما این تو ذاتش نیست با ممارست پیدا شده!!!!!!!!!!آخه قبلنا که اینجوری نبود!

  22. فمی Says:

    عکس ها خیلی شیکه ولی ویکتوریا عوض شده…اداهاش نرم تر شده. قبلا ژست هاش خشن و جدی بود

  23. سعیده Says:

    فقط حلقه اش قشنگه

  24. شقایق Says:

    ویکی واقعاً یه استیل خاصی داره که نمیشه ازش گذشت چهره اش خیلی خاصه در کل جذابیت داره و آدم جذب نگاهش میشه منکه اینطوری ام در ضمن خیلی ام ازش خوشم می یاد

  25. ghazal Says:

    چه جوری اینقدر قشنگش کردن.سومی خیلی نازه

  26. yasaman Says:

    عکسای جالبین مخصوصا اون که شیر آب دستشه 🙂
    مرسی خیلی عالی بود .

  27. kaily Says:

    جالبه اینم افتاده تو کار عکس

  28. ناهید Says:

    این مدل ابروها بهش میاد
    خوشگل شده
    عکسا خیلی قشنگ بودن
    ممنون

  29. aida_sh Says:

    رو صورتش خیلی کار شده
    ولی من دوسش دارم چون خیلی شیکه

  30. SaRa~ Says:

    مرررسی ادمین جان خیییلی عالی بود عکساش.. ویکی هم حرف نداره شیک

  31. آتریسا Says:

    خیلی خوشجل بود.

  32. noushin Says:

    با همیشه فرق داره


پاسخی بگذارید

