عکس ویکتوریا بکهام در کاور ماه مه 2010 مجله ووگ آلمان

عکس ویکتوریا بکهام در کاور مجله ووگ آلمان

ویکتوریا بکهام – ووگ آلمان
نوشته شده در ویکتوریا بکهام. برچسب‌ها: . 35 Comments »

35 پاسخ to “عکس ویکتوریا بکهام در کاور ماه مه 2010 مجله ووگ آلمان”

  1. vahid Says:

    حیف دیوید واسه این

  2. leo Says:

    واقا ازش بدم مياد

  3. ســــــــــــــــــارا Says:

    ابروهاش خیلی بده
    یه جا خوندم داره وزن اضافه میکنه که بتونه باردار شه و دختر بدنیا بیاره
    !

    • knock_knock_aMin Says:

      مگه واسه دختر دار شدن باید وزن اضافه کنی ؟ این سوال کاملا علمیست .

  4. ariyan Says:

    admin man yeja khondam neveshte bod ta akhare masdomiyate david ina nabayad….ehem ehem:P
    are?

    • Admin Says:

      من برعکسش رو خوندم !
      کلا نظر بالا تائید میشه
      ویکتوریا خیلی وقته قصد داره دختر دار بشه !
      البته من ندیدم بخواد چاق بشه …لبته این خبرها رو زیاد نمیشه جدی گرفت بیشتر گاسیپه

      • meh Says:

        نه یه سری رژیم غذایی باید گرفت حتما، بلافاصله هم باردار نمی تونه بشه…

    • کامی Says:

      اولا از کجا معلوم دختر دار شه!!من که دعا میکنم یه دختر عین خودش بیاره خوشگل و شیک
      اینجا هم خیلی ناز شده من خیلی دوسش دارم.. از سر دیویدم زیاده ..مگه دیوید کیه حالا دلشم بخواد زن به این خوبی رو

  5. سعیده Says:

    ahhhhhhhhhhhh

  6. ثمینه Says:

    من زیاد ازش خوشم نمیاد از لاغریش!! اما اصولا شیک و باکلاسه. چه حلقه نازکیم دستشه جالبه

  7. حدیث Says:

    ازش خوشم نمیاد اما کلا فعلا بی حاشیه اس.عکسشم هی بدک نبود به نسبت همیشه

  8. آناهیتا--9Angel_fn71 Says:

    خوشم نیومد از عکسش.فقد یه عکسه دیگه نه؟؟گفدم شاید برا من یکی میاد

    ولی خودشو خیلی خوشم میاد ازش

    واقعنم باید بخاد دخدر دار شه.دخدر آدم نداشده باشه 83 در صده عمرش بر فناس !:دی

  9. knock_knock_aMin Says:

    دیوید ! فقط بگو چرا ؟

    • Amir__1 Says:

      میخوای چوب بیارم بزنیش ! ! ؟

      • knock_knock_aMin Says:

        میخوای چوب بیار ویکتوریارو بزیم

  10. NINI Says:

    هیچ جوری ازش خوشم نمیاد

  11. sAnAz Says:

    چه ابروي سياهي براش کشيدن
    من ازش خوشم مياد باکلاس و بسيار با سياسته

  12. ناهید Says:

    به نظر من اینجا خیلی قشنگ افتاده

  13. نيناز-9 Says:

    اتفاقاً خيلي دختر باحال و كار درستيه من كه دوستش دارم تازشم

  14. yasaman Says:

    خیلی زن با عرضه ای که دیوید و تا حالا نگه داشته .( نمیدونم عرضه رو درست نوشتم یا نه )
    من که خیلی دوسش دارم این و جسیکا البا از او نایی هستن که هیچوقت بد نمیشن .

  15. noushin Says:

    بارک الله منم موافقم که پسر داشتن جالب نیست من از دختر خوشم میاد

  16. شقایق Says:

    منم خیلی ازش خوشم می یاد به نظر من که یه خانم به تمام معناست خیلی هم شیکه کاملاً هم برازنده دیویده از اینکه همیشه بی حاشیه است خیلی خوشم می یاد کلاً دنبال زندگی خودشه کاری هم به کار کسی نداره همیشه ام خواسته زندگی اش رو حفظ کنه ولی خدا کنه اینبار دختر دار بشه آخه خدایی اگه آدم دختر نداشته باشه زندگی اش یه چیزی کم داره البته این نظر منه

    • سحر Says:

      تمامن تائيد ميشه

      • الهام Says:

        با سه نظر بالا در مورد دختر کاملا موافقم

  17. baran Says:

    قدم نرسیده مبارک….

  18. soo3 Says:

    امیدوارم دختر دار بشن.
    منم زیاد از ویکتوریا خوشم نمیاد ولی خوش تیپه و به نظرم اینجا بد آرایش کردنش
    اصولا آرایش هب بعضیا نمیاد
    اینم از اوناشه.

  19. melisa Says:

    kheily dosesh daram
    hamishe shiko khoshtipe

  20. MONA Says:

    خوب نشده تو این عکسه
    مرســـــــــــــــي

  21. laleh Says:

    خیلی خوبه نه!

  22. aida_sh Says:

    من ازش خوشم اومده جدیدن
    با قیافه و هیکلش کاری ندارم
    ولی کلن سلبریتی شیکیه

  23. Tina Says:

    عجب واقعا خیلی دوس داره دختر دار بشه؟
    چرا این رژیم بگیره دیوید رژیم بگیره
    تازه اگه تاثیر داشته باشه رژیم غذایی در تعیین جنسیت
    چون در هر صورت مردا تعیین جنسیت میکنن

  24. salme Says:

    جديدا ازش خيلي خوشم اومده هميشه شيك و خوش پوش

  25. سما Says:

    hamishe shike
    vali zareyy zibayy nadare

  26. fariba Says:

    من خوشم میاد ازش
    عکسشم خوبه فقط ابروهاش زیادی مشکیه

    مرسی

  27. آتریسا Says:

    عکسش عالی شده.


پاسخی بگذارید

