عکس های نیکول کیدمن و کیث اربان در مراسم اهدا جوایز آکادمی موسیقی کانتری ACM Awards 2010

عکس های نیکول کیدمن و کیث اربان در مراسم اهدا جوایز آکادمی موسیقی کانتری ACM Awards 2010

نیکول کیدمن همراه با شوهرش کیث اربان خواننده سبک کانتری در 45 امین مراسم سالیانه اهدا جوایز آکادمی موسیقی کانتری که دیشب در لاس وگاس برگزار شد دیده می شوند

+++

در همین زمینه

40 پاسخ to “عکس های نیکول کیدمن و کیث اربان در مراسم اهدا جوایز آکادمی موسیقی کانتری ACM Awards 2010”

  1. سپیده Says:

    چقدر شیک و باکلاسه این نیکول کیدمن با اسن سنش واقعا تحسین بر انگیزه

    • emma Says:

      شدید موافقم

  2. bita Says:

    چه هيكل توپي
    خيلي خانومو سنگينه

  3. arsham Says:

    man asheghe kiristian estoward shodam bayad che konam?

  4. marjan Says:

    چقدر لباسش شیکه خودش هم خیلی خوب شده. با شوهرش هم بهم میان از تام کروز کوتوله که تا شونه هاش هم نی رسید خیلی بهتره

  5. sAnAz Says:

    اين رنگ موهاش خيلي بهتر از قبليه که نارنجي بود
    اينجا هم خيلي خوب شده و لباس کوتاهش بلندي و کشيدگي پاهاشو خوب نشون ميده
    شوهرشم خوبه حيف که از نيکول کوتاه تره

  6. AVATAR Says:

    منم با نظر سپیده موافقم، واقعاً خانم با شخصیت و با کلاسی است که شهرت و ثروت روش اثر منفی نذاشته

  7. mahsa Says:

    دلم خیلی برای سایتتون تنگ شده بود

  8. knock_knock_aMin Says:

    نیکی قدش ۱۸۰ ه ولی خیلی بلندتر میزنه انگار قدش از من بلندتره اینجا ): در کل خیلی شیته خوشم نمیاد ازش اونموقع هم که با تام کروز بود با این حال که تام کروز ازش یه ۲۰ سانتی کوتاهتر بود ولی بازم ازش سر بود

    • کامی Says:

      موافقم کاملا

    • آزاده Says:

      اوکی متوجه شدیم که قدتون بالای 180 هست
      ولی چرا شکلک ناراحتی رو زدی
      چون نیکول کفش پاشنه بلند پوشیده ناراحتی؟

      • knock_knock_aMin Says:

        حالا من قدم ازون بلندتره . شما چرا ناراحتی ؟‌

  9. سارا_دارا Says:

    من نمي دونم آخه نيكول جان تو كه اينقدر ماشالله قدت بلنده واسه پاشنه دار مي پوشي كه كيث كوتاه تر نشون بده
    لباسش ولي شيكه
    زن و شوهر با هم ست كردن

  10. فمی Says:

    تو دامن کوتاه قدش بهتر نشون میده. تو دامنای بلند خیلی دراز به نطر میاد

  11. فهیمه (nicolefan1) Says:

    وااااااااااااااااااای خدا بالاخره یه پست از جیگر من الانه که قلبببببببببببببم بگیره
    قربونش برم از بس که بی حاشیه است
    نیکول جیگر، عشق، نفس، قلب، زندگی، همه چیزه منه اصلا زندگی بدون نیکول برام مهاله
    چقدر عزیزم لباس قشنگی پوشیده که پاهای بلند و کشیده اش نمایانه
    کیت رو هم دوست دارم چون شوهر نیکوله
    کیت جون مواظب نیکولم باش

  12. فهیمه (nicolefan1) Says:

    کاش من جای اون طرفدارای تو عکس آخری بدم

  13. شقایق Says:

    خیلی دوسش دارن به نظر من که خیلی نازه هیکلش ام خیلی کشیده و خوبه و بسیار بسیار شیک

  14. لنا Says:

    یه موقعی وقتی که هنوز با تام کروز بود دوستش داشتم …ولی الان حسی نسبت بهش ندارم …هرچند واقعا از هیکل متناسب و تیپ های همیشه سنگین اش نمیشه گذشت از معدود هنرپیشه هایی که تعداد لباسهای بد و نامناسبش انگشت شمارن .

  15. Amir__1 Says:

    عشقه منه .. یه کم چاق شه رو فرم میاد .

    حالا فردا مجله ها گیر میدن به نیکول مینویسن بارداره !!! !! !

    ممنون .

  16. ali yazdanijoo Says:

    من که خیلی از اینجای نیکول خوشم اومد
    خیلی خوب شده
    هم موهاش هم صورتش هم لباسش ساده و شیکه فقط کاش شوهرش یکم ازش بلندتر بود
    مرسی مجید

  17. سما Says:

    doosesh daram

  18. baran Says:

    چه قدر عالی شدن ایشون ها

  19. سحر Says:

    نيكول خيلي دوست داشتنيو نازه
    لباس نيكول خيلي خوبه خيلي وقت بود تو لباس كوتاه نديده بودمش
    من عاشق هيكل نيكول و چارليز ترونم
    شوهر نيكولم خوب و با حاله، خواننده خوبي هم هست
    مرسي

  20. ثمینه Says:

    اینجا خیلی بهتر از اون لباسای بلنده اما مساله من اینه که چرا این کفاش را بپوشه تا از شوهرش این همه بزنه بالا خب یک کم کوتاهتر که چیزی نمیشه
    مرسی

  21. کامی Says:

    بابا من الرژیم شدید میشه ها
    قدشو مشکل داره.دراز نچسب.کیث حیف شدی

    • فهیمه (nicolefan1) Says:

      خیلی هم زیبا و چسبه

      • کامی Says:

        بر تو زیباس!!من که الرژی دارم..دست خودمم نیست ..چکار کنم

      • سهیلا Says:

        چه طور دلت میاد
        بهت میاد 15 سالت باشه

    • فهیمه (nicolefan1) Says:

      او ببخشید این نظر بالایی منم یعن سهیلا خواهرمه اسمش این تو نوشته بود منم موقع نظر دادن حواسم نبود به اسم دقت نکردم و نظر دادم
      آقا کامی شما هم ببخشید نمی دونم چرا هر دفعه به شما گیر میدم

  22. SaBa Says:

    دوسش دارم نیکول رو شوهرشم خوبه
    لباسشم خوشگله

  23. yasaman Says:

    لباسش واقعا بهش میاد .چهره اشم که همیشه خوبه البته من چهره بدون آرایششو بیشتر دوست دارم .

  24. سعیده Says:

    یخ بابا هم خودش هم شوهرش بی حال و نچسب

  25. آناهیتا--9Angel_fn71 Says:

    خوجله.ولی به دلم اصلننن نمیشینه.تو فیلماش ولی خوبه

  26. NINI Says:

    چقدر خوشگل شده اینجا چه لباس بامزه ای پوشیده کلا خیلی عروسکیه

  27. مهتاب Says:

    نيكول اينجا شيك شده ولي جذابيت زيادي نداره
    هيكلش هم عاليه
    از شوهرش خوشم نمياد سرش نسبت به تنه اش بزرگتره
    ممنون

  28. Ninas Says:

    چقدر این دو تا بهم میان واقعا.خیلی زوج برازنده و باکلاسی هستن.فقط این نیکول مگه مجبوره اینقدر پاشنه بپوشه که از شوهرش بزنه بالا؟

  29. شاهین Says:

    این زن حرف نداره.

  30. aida_sh Says:

    بازیگر خوبیه
    فقط یک کم بی نمکه

  31. noushin Says:

    شیک شده اینجا

  32. maryam Says:

    منم موافقم خوشگل بی نمکه
    ولی درکل من خیلی دوستش دارم


پاسخی بگذارید

