جواب مسابقه او چه کسی می تونه باشه ؟-9

جواب مسابقه او چه کسی می تونه باشه ؟-9

کیت هادسون

نفرات برتر این مسابقه به ترتیب پاسخگویی

saba
مريم
علیرضا
سارا_دارا
mary
سپیده
کامی
ehsoon
call of freedom
donya
Azadeh
baran
مسعود

با تبریک به این دوستان و تشکر از همه عزیزانی که در این مسابقه شرکت کردند

جواب های همه دوستان در پست مسابقه فعال شد و می تونید ببینید

+++

Kate Hudson

Date of Birth

19 April 1979, Los Angeles, California, USA

Birth Name

Kate Garry Hudson

Nickname

Katie

Height

5′ 6″ (1.68 m)

ورزش مورد علاقه اش : یوگا
سه تا سگ داره
دوست صمیمی اش لیو تایلر
زبان فرانسه رو می تونه صحبت کنه
سه ماه بعد از تولد پسرش در سال 2004 برای بازی در فیلم The Skeleton Key  27 کیلو وزن کم کرد
او اینروزا عمل جراحی پلاستیک زیبایی داشته است
نوشته شده در guess who. 22 Comments »

22 پاسخ to “جواب مسابقه او چه کسی می تونه باشه ؟-9”

  1. Danny Ocean Says:

    تبریک به همه برنده ها ولی دستهاش و هیکلش توی اون عکس ها خیلی بیشتر از 30 سال میزد.

  2. ali yazdanijoo Says:

    ای چه ساده بود
    واقعا آدم یهو مخش قفل میکنه
    ولی تبریک به دوستان باهوشی که گفتن آفرین بچها

  3. saba- Says:

    naaaaaaaaaaaaaaa? eyval
    aslan entezar nadashtaM

  4. سارا_دارا Says:

    واي ايول به خودم
    اصلا فكر نمي كردم درست جواب داده باشم
    ولي تازه متوجه شدم سينه هاي كيت خيلي بد جوره

  5. knock_knock_aMin Says:

    خوبه عمل زیبائی رو انجام داده . قبلش بد فلت بوده !

    • knock_knock_aMin Says:

      الآن تازه نرمال شده جا واسه یه عمل دیگه داره ^^D:

  6. علیرضا -9 Says:

    I WIN جایزه ام رو بدیدبرم

  7. پرگل-8 Says:

    تبریک به اونایی که درست گفتن
    من که دیر متوجه شدم!سوال و جوابو با هم خوندم الان
    (((((((((((((((((((((((((((:

  8. mahsa Says:

    جالب

  9. Lady HoDa Says:

    خیـــــــــــــــــــــــــلی کار خوبی کرده جراحی زیبایی کرده :mrgreen:

  10. Helen Says:

    هیکش خیلی بیسته فقط سینه هاش یکم کوچیکه ، یه ذره

  11. نرگس -9 Says:

    عجب تشخیصی دادم من 😀

  12. سما Says:

    che heylake badi dare

  13. MONA Says:

    eee
    کیت هادسون بود؟:دی
    تبریک به کسایی که برنده شدن
    مرســـــــــــي

  14. کامی Says:

    اخی!..امیدوار شدم یه بارم ما درست گفتیم..من مطمئن بودم هادسونه اما با اون لباس مشکیه هست تنگه..منو شک انداخت کیت ماسم گفتم ..اخه تا حالا لباس این مدلی تن هادسون ندیده بودم
    ولی خب باز من عقبم اخه هم یادم میره .همساعت 2 نمیتونم بیام اکثرا..ادمین جون اگه بشه زمان مسابقرو عوض کنی فک کنم خوب شه..مثلا غروبا بذاری

  15. Amir__1 Says:

    ایول افرین به همتون .

  16. نیلو Says:

    من نمیدونم این کجاش شبیه هیلاری داف بود که من گفتم هیلاری داف!!! دی:

  17. سحر Says:

    افرين من اصلا به ذهنم نرسيد

  18. ehsoon Says:

    دیدی بازم ما اول نشدیم

  19. ariyan Says:

    na khodayi jarahiyaro lazem dashte:D

  20. آناهیتا--9Angel_fn71 Says:

    تبریکککک

  21. NINI Says:

    من کلا از اول این مسابقات فقط یه بار درست حدس زدم ولی بازم شرکت می کنم هیجانش رو خیلی دوست دارم


پاسخی بگذارید

