هیلاری داف در حال خرید در لس آنجلس

هیلاری داف در حال خرید در لس آنجلس

هیلاری داف در لس آنجلس

هیلاری موقع برگشتن از خونه مادرش -دیروز

نوشته شده در هیلاری داف. برچسب‌ها: . 28 Comments »

28 پاسخ to “هیلاری داف در حال خرید در لس آنجلس”

  1. ساناز Says:

    خيلي لاغر و خوب شده

  2. sAnAz Says:

    موش موشک من!!!
    از وقتي لاغر کرده خيلي خوب شده

    • sAnAz Says:

      چه مي کنند اين سانازها!!!!!🙂

  3. mahsa Says:

    dosesh daram kheyliiii ziyadd

  4. knock_knock_aMin Says:

    چه عجب ما اینو یه بار دیدیم یه کمی قابل تحمل شده . تو عکس دوم چرا اینجوریه . انگار حولش دادن با کله داره میره تو آئینه ! یا داره واسه خودش شکلک درمیاره ؟ ^^

  5. kaily Says:

    لباس بلند خیلی بهش میاد
    اون مغازهه چه کفشای خوشگلی داره
    از اون جایی که من عاشق کفشو کیفم اینا رو می خوام
    😦

  6. sami12a Says:

    vai che kafshaie khoshkeli man mikhameshon.

  7. aliyazdanjoo Says:

    این دختر همیشه عالیه
    هر لباسی بپوشه بهش میاد
    هیکلش عالیه
    تو عکسای دیروز ش خیلی جذاب شده موهاشم خوشگل شده خیلی
    تو عکس دوم مثل فرشتها شده
    بعضیا که میگن هیلاری خوب نیست از حسادتشونه بنظر من

    • SaRa~ Says:

      به نظر من دختر خوبیه خوب ولی چیکار کنم اصلا از هیکل خپلی خوب خوشم نمیاد چه ربطی به حسادت داره!!😦 من از اینایی که گردنشون کوتاهه شدیدا بیزارم مثلا مایلی هم گردن نداره ولی اقلا هیکلش خوبه خوشم میاد ازش.. این که هم کوتاهه هم چاقه فقط قیافش مهربونه همین.. بچه بود دوسش داشتم البته الن که لاغر شده یکم بهتر شده :ی

      • SaRa~ Says:

        بعدم آخه مگه کیت ماس و جسیکا بل و آنجلینا و ژیسل بوندچن دوتزن کروس و ویکی بکهام و اووووه بگیر برو تا آخر اینا مردن که آدم بیاد به هیلاری حسادت کنه من از اینایی که گفتم خیلی خوشم میاد :ی
        ولی جدای از شوخی خیلی بی ربطه که اگه نظر و سلیقه بقیه با شما فرق داره بگین حسادت کردن

      • ali yazdanijoo Says:

        سارا جان
        من منظورم به هیکلش نبود هیکل سلیقه ای هست یکی لاغر دوست داره یکی توپر قصد جسارت به هیچکس نداشتم بعضیا میگن از بدمون میاد منظورم به کسایی که بیخودی میگن زشته یا ازش بدمون میاد بود
        هر کی یه سسلیقه ای داره من نظرمو تحمیل نکردم
        بازم شرمنده منظورمو اگه بد رسوندم

  8. شقایق Says:

    خیلی خوب شده همیشه شیک و نازه دوسش دارم

  9. سما Says:

    heykalesh kollan khoob shode
    vali gardanesh eftezahe
    chera kallasho mide jelo ?

  10. emma Says:

    من موندم جذاب تر از این تو دنیا پیدا میشه

    هیچی کم نداره این بشر

  11. shabnam Says:

    اون گوشواره های بزرگ با اون شال بزرگ اصلا همخونی ندارن . علاوه بر اینکه معولمه باهاشون راحت نیست .

  12. SaBa Says:

    دوستداشتنیه

  13. امیرخان Says:

    خیلی خوش هیکل شده من فک کنم مثل دخترای ایرانی که میخوان ازدواج کنن رژیم میگیرن اینم واسه عروسیش لاغر کرده

  14. ثمینه Says:

    مرسی

  15. hosna Says:

    jigar tala cheghad lebasash nazeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    bokhoramesh ba on heykale mamanish

  16. jupiter Says:

    تو عکس 6 مامان بزرگه رو بچسب!

  17. MONA Says:

    چه یهویی لاغر شد!
    مرسی

  18. کامی Says:

    خب لاغر کردا
    قیافشم بهتر شده..گاهی خوب میشه..مثلا الان به خصوص تو عکس دومش خیلی خوشگل شده

    • کامی Says:

      تازه مگه رقیبمونه که بخوایم بهش حسودی کنیم یا دختر خالمونه….چه ربطی داره!!اینطوری باشه هر کی از یکی بد بگه یعنی حسودی میکنه مثلا از انیستون بد بگن یعنی حسودی میکنن#$

      • سحر Says:

        منم هيچ وقت دوسش نداشتم
        به نظرم خوشگل و ملوسه ولي قدو هيكلشو دوست نداشتم و مي‌گفنم
        ولي بهش حسودي كنم كه چي بشه

        البته الان هيكلش خوبه

  19. آناهیتا-Angel_fn71 Says:

    لاو هر

  20. soo3 Says:

    آخی من اصلا دلم نمیاد از هیکل این ایراد بگیرم؛ خیلی معصوم به نظر میاد.
    ولی سبک سنگین که میکنم میبینم زیبایی هاش به نقص کوچیک ظاهریش برتری داره😉

  21. noushin Says:

    مرسی

  22. Nirvana Says:

    ممنون بابت عکس ها
    هیلاری خیلی خوشکله
    همه جوره همه جا تکه


پاسخی بگذارید

