سوفیا لورن شش میلیون ایتالیایی را پای تلویزیون نشاند

سوفیا لورن شش میلیون ایتالیایی را پای تلویزیون نشاند

Sofia Loren & Margareth Made

بیش از شش میلیون ایتالیایی اولین قسمت از یک سریال زندگی‌نامه‌ای درباره سوفیا لورن، بازیگر ایتالیایی را دیدند که در آن نقش مادر خود را بازی می‌کند.
اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «خانه من پر از آینه است» یکشنبه پخش شد و برابر با آمار موسسه اودیتل، حدود 26 درصد از تماشاگران تلویزیونی را جلب خود کرد.
لورن 75 ساله در این سریال نقش رومیلدا ویلانی مادر خود را به عهده دارد که تمام تلاش خود را کرد تا دختر خود را به مقام یک ستاره برساند.

لورن هفته پیش در یک نشست خبری در حالی که نمی‌توانست جلوی گریه خود را بگیرد، گفت: «بعضی چیزها درون شما می‌ماند، چیزهایی که هیچ وقت از یادتان نمی‌رود و کاری هم از دستتان برنمی‌آید.»

او افزود: «زندگی من نه تنها یک قصه پریان فوق‌العاده، بلکه قصه‌ای درباره جنگ، گرسنگی و التماس بود. مادرم جنگید تا دخترانش اسم و رسم و آینده‌ای به دور از فقر داشته باشند.»

سریال دوقسمتی «خانه من پر از آینه است» بر مبنای کتابی نوشته ماریا سیکولونه، خواهر سوفیا لورن ساخته شده و دوران کاری لورن را به تصویر می‌کشد که با بازی در نقشی کوچک در فیلم تاریخی «کجا می‌روی؟» (1950) آغاز شد.

مارگارت مید، بازیگر 28 ساله فیلم «باریا» ساخته جوزپه تورناتوره نقش لورن جوان را بازی می‌کند، اما شخصیت اصلی سریال رومیلدا ویلانی است که با وجود پیروزی در یک مسابقه شباهت به گرتا گاربو، پدر و مادرش هیچگاه اجازه ندادند به آرزویش برسد و وارد دنیای سینما شود.

پس از آنکه همسر رومیلدا خانواده را ترک کرد، او تمام تلاش خود را کرد تا از طریق سوفیا به رویای از دست‌رفته خود دست پیدا کند.

لورن در بیش از پنج دهه حضور هنری با ستارگانی چون کلارک گیبل، پیتر سلرز، جان وین و فرانک سیناترا همبازی شد و در سال 1962 برای فیلم «دو زن» اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

او در 1966 با کارلو پونتی تهیه‌کننده سرشناس ایتالیایی ازدواج کرد و تا مرگ پونتی در سال 2007 در کنار او بود. ماریا سیکولونه، خواهر لورن با رومانو موسولینی پسر کوچک بنیتو موسولینی، رهبر ایتالیایی فاشیستی ازدواج کرد.

خبرگزاری فرانسه / 15 مارس – خبر آنلاین

عکس ها مربوط به کنفرانس خبری 10 مارس این سریال با نام «La Casa Degli Specchi» است

انتشار عکس آخر از سوفیا لورن در 75 سالگی در هفته گذشته باعث انتقادهای به حرکات او شده بود

نوشته شده در اخبار. برچسب‌ها: , . 37 Comments »

37 پاسخ to “سوفیا لورن شش میلیون ایتالیایی را پای تلویزیون نشاند”

  1. امیرحسین Says:

    به!
    به قول شاعر که میگه:
    وقتی تو پیشمی انگار سوفیا لورن پیشم نشسته

  2. کامی Says:

    اه….انقد بدم میاد از این…نچسبه
    حالا کار ندارم بازیش چه جوریه…

    • یلدا Says:

      فک نکنم سر جوونیاشم نچسب بوده باشه خوشکل بود

    • Amir__1 Says:

      اصلا یه دونه از فیلماشو دیدی داری اینجوری نظر میدی , نه دیدیییییی …
      مثل اینکه سنشو ندیدی , یه ادم 75 ساله میخوای بچسب باشه !!!!!

    • noushin Says:

      ببخشید اونوقت سوفیا لورن که مضحر زیباییه نچسبه خیلی عجیبه زنی که هنوز در 75 سالگی جذابیتش زبانزد همه است همه دنبال راز جذابیت این زن میگردن به نظر شمانچسب میاد ????????????

    • کامی Says:

      ا…ه اکبر از دست شما ها..خب بابا منو نزنین!!!
      بابا این نظر من بوده دلیل نمیشه همه هم نظر باشن..بعدم من الان گفتم نچسبه ..جوونیشم گفتم ندیدم اگرم ببینم میگم نچسبه احتمالا.
      امیر خوب گفتی ..نمیدونستم سنشو ..فک کردم 14 سالشه!!

  3. یلدا Says:

    ولی من خونده بودم که مادرش یه بازیگر در پیت بود که و سوفیا لورنم حروم زاده ای چیزی بوده تو یه محله ی فقیر نشین زندگی میکردن از 14 سالگی سوفیا اونو میفرسته مسابقات زیبایی اینا بعد تو 16 سالگی شناخته میشه بازیگر میشه ولی خوب این سوفیا الان 75 سالشه مامان بزرگ من 75 سالشه با انواع بیماری الان زمین گیره این خارجیا چه خوب میمونن ولی حسابی پیر شده ها

  4. مرجان Says:

    سوفيا لورن واقعا 75 سالشه؟!! واقعا ماشالله ! اصلا بهش نمياد،خيلي جوون تر از سنشه.
    كامي جان سوفيا لورن نچسبه؟!!!!!!!! اين خانم زمان جوونيش ملكه زيبايي بود تو كل دنيا و اصلا هر كي مي خواست خوشگلي رو مثال بزنه مي گفت سوفيا لورن..شما انگار عكسهاي جوونيشو نديدي ! فوق العاده بوده !!

    • کامی Says:

      ندیدم جوونیشو…واقعا زیبا بوده؟؟؟به نظر نمیاد که؟
      البته من الانو گفتم نچسبه..نمیدونم خب دست خودم نیس هر کار میکنم والا به دلم نمیشینه.یه جوریه..

    • bahar Says:

      باهات موافقم هنوزم كسي ميخواد از زيبايي يكي تعريف كنه ميگه مثل سوفيا لورن

      • mani Says:

        كامي جان لطفا تو اينترنت يه سرچي كن تا عكساي جوونيشو ببيني واقعا جذاب بوده

  5. ماریا Says:

    خدایی سوفیا لورن تو جوونیاش خیلی خوشگل و جذاب بود ولی الانا یه جوریه
    ترسناک شده!

  6. aNGel Says:

    توي جوونيش يه چيزي بود اما الان
    آدم چندشش يشه نگاهش كنه… اين چه طرزه نشستن روي صندليه پيرزن!

  7. آناهیتا-Angel_fn71 Says:

    وای خدائی هیکلشو ببین

    قیافشم خیلی خوب مونده.گرچه با هزار تا عمله ولی خیلیا هسدن بیشدر از این عمل میکنن به خوجلیه این نمیشن

    ولی موافقم طرزه نشسدنش به سنش نمیخوره !!

  8. aNGel Says:

    راستي من ميخوام عضوكلوپ بشم… امكانش هست؟

  9. نازی Says:

    من هنوز تو کف شعر امیر حسینم…

  10. sami12a Says:

    alan ke be del nemishine

  11. Nirvana Says:

    ey jan
    hanoozam doost dashtaniye

  12. مهتاب Says:

    صورت جذابي داره واقعا دست مريزاد 75 ساله اش اينقدر سرزنده
    ممنون

  13. Farzaneh Says:

    خیلیییییییییییی دوسش دارم
    واقعا زیبا و جذاب بود و یه بازیگر فوق العاده …
    ولی بعضی بچه ها خیلییییی دارن بی انصافی میکننا… نسبت به سنش که خیلییییی خوب و جذابه …
    تورو خدا فقط هیکلشو نگاه کنین …
    ولی فکر کنم این عکسا یکم قدیمی باشه هاااا
    مرسییییییییی

  14. noushin Says:

    من از جذابیت این زن در تعجبم خداوند چطوری همه زیاییها رو در یک نفر قرار داده

  15. سارا_دارا Says:

    سر پيري و معركه گيري

  16. Nafiseh Says:

    چه کفشایی.
    مامان بزرگ من چند وقت پیشا یه مدت یه چیزی شبیه به اینو می‌پوشید٬ بعد دیگه من نذاشتم بپوشه!

  17. shadi Says:

    کفشاش منو کشته…….امیرحسین برو توی پست استوارت و نظرمو بخون

  18. hosna Says:

    javoniash vaghean jazzab bodeeee
    ama alan bishtar shabihe pire zanaye ghor ghoro mimone

  19. سارا_دارا Says:

    سلام به همه
    به ادمين گلم
    به مدير موفقي كه سايتش يكي از بهترين سايت هاي خبري – سلبريتي هاي دنياست
    من دوبار از صبح كه اومدم تا الان كه ساعت 5:40 مطلب جديد نذاشتي
    شيطون كجايي وقت نداري
    از همين جا به همه دوستان مخصوصا مجديد عزيز عيد و پيشاپيش تبريك مي گم
    اميدوارم سالي سرشار از سلامتي و موفقيت داشته باشيد
    چون من هميشه از محل كارم به سايت سر مي زنم ، تو ايام عيد اين سعادت احتمالا ندارم كه بيام ، البته اميدوارم بيام ، چون معتاد اين سايت شدم
    دلم خيلي براتون تنگ مي شه
    به خدا راست مي گم
    تو برنامه كاريم celebfa اول يا نهايتا دوم بود
    ايشالا سال ديگه بازم ببينمتون
    موفق باشيد
    بوس بوس بوس همتون
    باي باي

  20. ساحل Says:

    خب عادت كرده چون هميشه تو زندگيش مظهر زيبايي و صكثي بوده

  21. Ninas Says:

    چه دستمال گردن نازی

  22. یاسمن Says:

    هنوزم تو سن 75 سالگی جذاب و زیباست .
    فکر کنم جز معدود سلب های باشه که بیشتر از 30 سال با یه نفر دوام اورده .

  23. ساسان Says:

    كشيدن بيش از حد پوست، صورت صوفيا لورن رو نابود كرده البته جدا از سنش. و اون عينك هم دقيقا جوريه كه نقص بوجود اومده از عمل رو كه ابرو هارو دفرم كرده بپوشونه

  24. ثمینه Says:

    مثل اینو کم داشتیم

  25. shabnam Says:

    خدایا این هیکل یه زن75 ساله س ؟ یعنی آدم تمام عمرشم یوگا کار کنه نمیتونه مثل این باشه تو این سن ! تو یه کتاب خوندم که شاه ایران خیلی خاطر خواه این سوفیا خانوم بوده .

  26. Kaily Says:

    با اینکه 75 سالش ولی هنوزم شیکه و خوش هیکله


بیان دیدگاه