عکس های آنجلینا جولی و جانی دپ در صحنه فیلم توریست ونیز ایتالیا

عکس های آنجلینا جولی و جانی دپ در صحنه فیلم توریست ونیز ایتالیا

آنجلینا جولی و جانی دپ در صحنه فیلمبرداری فیلم توریست در ونیز ایتالیا دیده می شوند

39 پاسخ to “عکس های آنجلینا جولی و جانی دپ در صحنه فیلم توریست ونیز ایتالیا”

  1. emma Says:

    اول

  2. ثمینه Says:

    واااااااای تو این فیلم خیلی خوشگله خیلی
    دوسش دارم هم خودشو هم خونوادشو

  3. امیرحسین Says:

    برد بدو که آنجلیناتو بلند کردن!
    این آنجلینا تو این فیلم فقط همین یه لباس رو داره؟
    پیر شده!

  4. emma Says:

    انجلینا توی فیلم خیلی قشنگه

    اما جانی مثل فراری ها میمونه

  5. کامی Says:

    خسته شدم از این لباس
    تو این فیلم انجی قشنگ نشده.اصلا…خودش قشنگتره

  6. Nafiseh Says:

    این فیلمه چقدر سکانس تکراری داره!!!

    • Amir__1 Says:

      شما فیلمنامشو خوندی !!!!!!!!!!؟ کجاش اخه تکراریه .

  7. Nirvana Says:

    angeli naziiiiiiiiiiiii

  8. MღNA Says:

    چرا لباسشو عوض نمی کنه؟
    ولی تو این فیلم خوشکل شده
    مرسی

  9. یلدا Says:

    کدوم کمپانی داره میسازه این فیلمو اگه آنجی جانی که دوتا بازیگر گرونن و تو ایتالیا و همچین خرجی واسه فیلم نمیشد میگفتم اینو سامیت ساخته که حاضر نیست یه قرون خرج کنه یه لباس بخره :D آنجی خیلی خوشکل شده ولی اصن به نظرم جانی و آنجی به عنوان یه زوج بهم دیگه نمیخورن حتی تو فیلم :D

    • ariyan Says:

      are,ras migi!
      yejoriye!shayad bekhatere ine ke Qablan ba Brad Pitt didimesh,adat darim:-??
      kolan in 2ta baham hal nemidan be nazare man!

  10. Farzaneh Says:

    آنجی خیلیییییییییییی این لباس و مدل مو بهش میاد ….
    کلا خیلیییییییییی باکلاس شده …. مثل همیشه جذاب و هات …
    جانی موهاش چه بلنده … زیاد بهش نمیاد … کاش گریمش یکم بهتر بود .
    در کل از هردوشون خوشم میاد ..
    امیدوارم فیلم خوبی از آب دربیاد
    مرسیییییییییییییی

  11. Amir__1 Says:

    اتفاقا این مدل تیپه جانی خیلی عالی شده کلا فرق کرده ,
    انجلینا که همیشه بهترینه .

    من مطمئنم که فیلمش جزو پر فروش ترین فیلمها میشه .
    مرسی .

  12. SaBa Says:

    عزیزای دلم

  13. aNGel Says:

    وقتي محبوبترين بازيگرات كنار هم باشن چه احساسي پيدا مي كني؟
    من الان توي همين حسم
    من عاشق جاني و آنجي هستم…. ديوونه ي جفتشونم
    جاني دپ خيلي تغيير كردهاينجا… درست شده مث عربا!
    جيگر جفتشونو
    ميسي ميسي ميسي

  14. سعیده Says:

    یعنی دوس دارم جانی دپ و

  15. ali yazdanijoo Says:

    چه فیلمی بشه
    لابد سنکانس با این نوع لباساشون زیاده که هی اینا تنشونه
    وگرنه الکی که تنشون نمیکنن
    اتفاقا از گریم آنجی خوشم میاد مخصوصا موهاش
    جانیم که همیشه همین شکلی
    مرسی مجید

    • aNGel Says:

      علي آقا كجاي جاني هميشه اين شكليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
      اين قيافه ي جاني رو من براي اولين بار ديدم!

  16. ملیکا Says:

    فقط جانی خودم !!!

    • aNGel Says:

      بههههههههههههه مليكا خانوم… خوش اومدي عجيجم….:دي (از طرف كلوپ طرفداران جاني:دي)
      زهرام…
      ميبينم ملت همه جاني دوستن

  17. sami12a Says:

    vai bazam ina..na jani dos dashtanie na anji

  18. shakila Says:

    وای………..چقد موهای انجلینا قشنگه……..بینظیر شده مثل همیشه.من فک کنم این فیلم فروش بینظیری داشته باشه.انجلینا هر مدل مویی به صورتش میاد.

  19. شقایق Says:

    آنجی تو این فیلم معرکه شده جداً رنگ موش خیلی نازه خیلی خیلی جیگر شده

  20. parmis Says:

    واي جاني مثل هميشه بي نظيره محشره عشقه
    آنجي هم كه خوگشل شده ميترسم جانيو تور كنه آخه خانوم اينكارست
    قطعا فيلم موفق وجذابي ميشه

  21. شیرزاد Says:

    منو از انجیلا جولی خیلی خوشم میاد

  22. hosna Says:

    vaaaaaay angi khaili aliiiiiiiiiiii shode to in filmmmmmm
    cheghadam khosh tiiiiiiiii
    johnyam khaili taghir karde
    aslan adat nadaram intori bebinamesh

  23. sana Says:

    angelinaa vaghean agel shodee injaa

  24. ساحل Says:

    اينقد اين سكانس ها رو طول دادن ك ريشه مو انجي در اومد (تو عكس اول ) !

  25. noushin Says:

    مرسی

  26. Ninas Says:

    آنجی گریم چه کرده باهات.تو از خونم میای بیرون گریم کن.

  27. یاسمن Says:

    این دو تا با هم چه معجونی بشن
    البته شیرینیش بیشتر به جانی دپه
    رنگ موهای آنجی خیلی عالیه خیلی بهش میاد .

  28. Aisa Says:

    vanessa (زن جانی) ازش خواسته که این پروژرو ول کنه. به آنجلینا هم گفته از جانی فاصله بگیره!!
    جانی هم می خواد این فیلمو ول کنه و الان میخوان اگه بشه جاشو با برد پیت یا لئوناردو دی کاپریو عوض کنن
    اینارو از چند تا مجله خوندم که ماله دبی بودن خوندم

    • ساسان Says:

      ايشون زن جاني نيست و پارتنر هست و پرشون هم بكلي براي پرواز بازه
      من اصولا اعتقاد دارم اتفاقات اصلي هيچ وقت قبل از اتفاق صداش به صورت كامل در نمياد و دايما تكذيب ميشه

      • ساسان Says:

        ونسا حدود 12 سال هست كه دوست دختر جانيه

  29. ساسان Says:

    اميدوارم رو رابطه انجي و برد تاثير نذاره البته احتمالش كمه چون جاني دپ از خيلي وقته با كسي رسما تريپ ازدواج نبوده البته اينو انجي بهتر از هر كسي ميدونه و تو اين سنا بازيگرا فقط برا يه رابطه موقت جلو نميرن.
    وي خب من از اين انجي ميترسم همش دنباله آتيشه رابطه جنيفر آنيستون و برد رو كه هفت سال تو اوج بود تِرِكوند و جالبه كه برد پيت هم الان رو اعصابه و همه چيز براي آتيش بازي محياس غير از جاني كه مطمئنا از برد زرنگتره و هويجوري دم لاي تله نميده

    • کامی Says:

      کاملا موافقم

  30. minooni Says:

    من عاشق اين دو نفرم انجلينا رو به خاطره همه چيزش دوستش دارم
    و جاني رو از فيلم كارخونه شكلات بود عاشقش شدم

  31. پاییزه Says:

    من که اصلا از آنجلینا خوشم نمیاد اما اینجا قشنگ شده،
    قربونش برم جانی دپ رو همه جا متفاوته، امیدوارم که این آنجلینا اینبار نخواد اطوار بریزه و بهتره که سرش به کار کردنش گرم باشه نه آتیش سوزوندنش، البته منم معتقدم که جانی از اون بیدها نیست که بخواد با این بادها بلرزه، امیدوارم که کل ماجرا ختم به خیر بشه.(خیر در اینجا یعنی اینکه بینشون اتفاقی نیوفته)

  32. شیرزاد Says:

    جولی واقعاً قشنگ اس


پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

